2015年8月27日 星期四

激光脫毛Medilase最新脫毛機: MediLASE PRO-U ♥

專業推薦專業 Medilase 激光脫毛中心
又到了要做激光脫毛的時候了~而家雖然都仍然有毛毛, 但係越來越幼&生得越來越慢。我估好快就可以完成整個永久脫毛療程啦!!!
最近見到medilase換了新廣告,找來一班專業女性... 入面有我最愛既女神松岡李那& 同埋平時有留意開佢D畫既myra!!!!

Myra D 插畫好搞笑,  其實好多時候都好有意思,  有時都講中我心中面諗既野。
原來佢之前都係毛孩黎架,手臂都係好多毛... 估唔到女神都係medilase做treatment,點解撞唔到佢 ><""
全新朗豪坊新鋪 方便又快捷
Consult同我講原來medilase嚟緊會開新的激光脫毛中心!仲要係勁就腳的朗豪坊!正呀!以後做完脫毛treatment就可以去行街睇戲食飯啦!
雖然新鋪未開, 但係medilase已經率先入咗新機啦!!!consult仲打嚟叫我去試新野添!!!
全球最新最快激光脫毛機PRO-U
medilase本身部機已經係脫毛界中的top 1, 今次新機就係傳說中的「最佳激光脫毛科技最新升級版」PRO-U啦!到底呢部PRO-U有乜好呢?首先, 佢係最新最先進的激光脫毛儀器, 比起之前的激光脫毛機會更快完成treatment,每次treatment幾分鐘就搞掂!!!!唔講唔知, 原來其他激光脫毛公司要次次都要搞成粒鐘先走得。之前同D fd re-u講開佢做果間脫毛, 次次都要搞勁耐, 又敷冰又搽gel咁, 佢話做1part都還可以接受, 做多幾part就用咗佢成個晏晝啦!佢仲話成個treatment要做年幾有多, 即係今年冬天開始做, 要到後年夏天先做完呀!!!!好在consult話我成個treatment都只係大半年左右就搞掂啫!!! 時間就是金錢呀大佬... 
K.O. BB毛
新機越來越快就當然好, 但係都要有效先得。呢部機除咗keep番之前的優點, 即係無痛脫毛果D呢~, 最勁係對付treatment後期, 已經變得好幼好細D BB毛有更好的表現。其實一開始consult都有講過, 到激光脫毛後期因為D毛會變得好幼細, 每次treatment的效果會無初頭幾次咁明顯, 這是正常的。但係這部PRO-U就可以用更準確的能量來針對bb毛, 更快咁完成整個療程啦!所以新機一番到, 佢就打嚟約我上去試下啦!就我今次睇嚟, 的確係打得好乾淨喎!
Consult叫我介紹多d朋友仔去試下新機既Pro-U ANALYZER只要網上登記然後就有專人聯絡你ga la~見同佢咁熟就幫佢賣下廣告啦!!!哈哈!! 
參考資料:

沒有留言:

張貼留言