2015年8月27日 星期四

激光脫毛界2015升級之選:MediLASE PRO U 24mm - 激光脫毛


激光脫毛界2015升級之選:MediLASE PRO U 24mm - 激光脫毛

好多朋友都知我當初比較過好多間755nm激光脱毛中心先揀定係MediLASE做激光脱毛。當初做決定時候已經覺得激光脫毛 MediLASE科技同服務都比較出色,估唔到嚟到2015年,佢地開新鋪,仲獨家引入咗部MediLASE Pro-U Laser Technology 24mm,upgrade咗科技又upgrade埋服務,真係不得不同大家分享。
今次全新引入既MediLASE  Pro-U Laser Technology 24mm,係一個升級版,例如755nm波長激光、全球專利冷卻系統Pro-U™ EPID Cooling System、24mm放射機頭等等都upgrade左。我個光學療程總監話,MediLASE Pro-U Laser Technology 24mm比起之前嘅755nm激光脱毛儀器會更快更準確咁清除毛毛,就連好幼好幼嘅毛毛都可以準確針對,徹底清除。所以,用MediLASE Pro-U Laser Technology 24mm做嘅755nm激光脱毛療程可以大大加快進度。而且,正如以前咁講,24mm放射機頭可以更深入毛囊底部,更快更有效達至永久脫毛。用新機MediLASEPro-U Laser Technology24mm 配合24mm放射機頭使,療程時間加快5倍咁多!!!! 我連過放lunch break去做treatment都趕得切。
除咗咁,激光脫毛 MediLASE更加引入咗套新嘅管理系統,光學療程總監話呢套系統叫「DCIMS醫療電子服務追踪系統」。其實太複雜嘅我都唔係好記得,淨係記得呢套系統一般都係比醫院用嘅~通常D醫學界嘅專家就係用呢套系統監察住唔同人嘅康復進度。而家激光脫毛 MediLASE引入呢套系統,又設全港獨有嘅clinical department,係由臨床光學專家及註冊醫生組成嘅~所以無論我係treatment前後有咩關於皮膚嘅問題都可以隨時查詢佢地,佢地可以提供專業醫學分析及建議。
隨著MediLASE愈黎愈多名氣,我見到好多明星係都揀左係佢呢度做脫毛wo... 好似姜麗文咁,係一個我幾欣賞既明星,希望佢加入hktv 後會愈黎愈紅啦... 我覺得佢比佢哥哥吸引好多,哈哈!

*********************************
脫毛可謂是每個女生必需的美容療程,從小到大印象中都好像只有心悠BB賣廣告那間。不過,近期無論上網定係Girls Talk,都「流傳」一間叫medilase激光脫毛中心,係一間口碑唔錯的永久脫毛中心。於是我搜集了些資料,比較一下市場上激光脫毛邊間好。既然做了這麼多research,不如同大家分享下激光脫毛邊間好?點解咁多755nm激光脫毛 MediLASE用家見證Pro-U Laser Technology 24mm? 到底755nm激光脫毛 MediLASE有乜好?係佢地做激光脫毛平到笑呀?定係service好??
755nm激光脫毛畢竟是光學treatment,當然要安全第一。所以如果你問我755nm激光脫毛邊間好,我一定會揀最安全果間!有D755nm激光脫毛平就係平,但係安全性卻無乜保障,絕對唔考慮!!
根據官網,激光脫毛 MediLASE所用的是Pro-U Laser Technology,獨有全球專利內置智能降溫系統Pro-U™ EPID Cooling System,可以透過AI控制於激光發射前會先噴出冷凍劑保護皮膚,能保證755nm激光能量同脫毛效果不被影響。激光脫毛 MediLASE 保證原廠Cryogen冷凍劑使用量保證達「加倍呵護」及「安全」標準
朋友推薦專業治療師
不過只看官網是不足夠的,我還問了一些光顧過激光脫毛 MediLASE的朋友,發現原來激光脫毛 MediLASE中心內所有光學治療師都獲得「光學治療師」一級專業資格。這個資格代表了他們已經通過考核,能夠正確而專業地運用Pro-U Laser Technology24mm。跟市面上其他的治療師不同, 激光脫毛 MediLASE的治療師要不斷考試, 在身體上每個部位進行療程前都必須過考試, 不可以單憑一張沙紙走天下。

認清波長真正的激光脫毛
市面上的光學脫毛主要分2種:彩光&激光。朋友話彩光好平,但做唔到徹底。佢家姐就係做了彩光脫毛,點知幾年後又長出毛毛。最後要到永久脫毛 MediLASE才可以徹底KO毛毛。 MediLASE用的是755波長激光,是對亞洲人最有效的激光脫毛波長。除此以外,永久脫毛 MediLASE的放射機頭足足有24mm這麼大!!激光就能更深入毛囊底部,更快更有效達至永久脫毛。
所以講到755nm激光脫毛邊間好的話,除了勁多宣傳的那一家外,激光脫毛 Medilase肯定係其中一個選擇!雖然價錢方面,市場上有很多做755nm激光脫毛 平價的脫毛中心,但卻同時反映出其安全性成疑的問題!
朋友send了一個激光脫毛 Medilase的免費Pro-U ANALYZER給我,
可以試做腋下/上唇/下肚線/手指:

2 則留言:

  1. 我都有興趣做激光脫毛

    想問你Medilase同dremes有咩分別??

    回覆刪除
  2. 其實最主要係部機唔同
    medilase 用gentlelase pro, 係第1間發明755nm波長脫毛儀器的公司candela做的
    dremesy就用tks, 其實都係copy candela的

    回覆刪除