2015年8月27日 星期四

激光脫毛Medilase 100 bloggers 專業印證

激光脫毛Medilase 100 bloggers 專業印證 
第一次參加「100 bloggers 專業印證」計劃,  今次主要是認識一下激光脫毛 Medilase用咩脫毛機, 同其他公司有咩唔同, 永久脫毛的原理, treatment前後的注意事項等等。整個過程係有點長, 但係全部都對皮膚都好重要, 因為都係講如何預防打burn皮膚 & 如何保護皮膚, 預防激光脫毛 後遺症, 所以我好比心機聽!!!而且聽完就更加明白點解網上有咁多人讚好MediLASE獨家保證激光脫毛!! 
P.S. 果日見到好多blogger朋友 :)
激光脫毛 Medilase: 專業知識 信心可靠
為了安全起見, 激光脫毛 Medilase的顧問會向每位客人清楚而詳細解釋激光脫毛的原理、事前準備、事後護理, 以防出現激光脫毛後遺症。其實激光脫毛就係由光能轉化為熱能, 再由毛髮的黑色素吸收。毛髮吸收黑色素後會傳到落毛囊, 於是熱力就可以破壞毛囊, 做到脫毛的效果。
佢話要做到脫毛, 就必需要做激光脫毛, 彩毛係唔work的。而且, 即使做到脫毛, 唔同的激光波長會有不同療程的時間及感覺。經醫學證實, 對黃皮膚及白皮膚最有效的激光脫毛波長是755nm, 亦即係激光脫毛 Medilase用緊的波長。另一方面, 佢地用的機頭係24mm, 是現時最大的機頭, 好處係可以令激光覆蓋面更大、深入度更低, 換句話就係令激光能夠更深入達至毛囊, 甚至將療程時縮短70%!!!!例如小腿部位, 其他公司要打30分鐘左右(聽朋友講的…), 激光脫毛 Medilase就只係9分鐘!!!! (平時約人遲到都唔止9分鐘……快到咁!!!)
激光脫毛 Medilase: 細心服務 安全至上
認識了激光脫毛的原理後, 就要了解潛在的激光脫毛 後遺症。要知道, 激光脫毛是的能量很高,處理不當/冷凍不足的話會引致灼傷!!!所以, Medilase 激光脫毛儀器內置了獲得全球專利的冷卻系統Pro-U™ EPID Cooling System。這個系統能在激光發出前噴出好似gas的-20度冷凍劑, 預先保護皮膚。這種cooling很方便, 不用敷冰/凍gel和吹風機, 亦為整個療程節省不少時間!除此以外, 更可以確保毛囊的熱度足夠, 不會被冰/凍風減低, 影響脫毛效果。
亦都係因為呢個專利技術, 先可令打激光果時唔覺得痛/無咁痛 (痛其實係因為cooling 唔夠, 令皮膚feel到激光D熱力)。不過, 關於無痛脫毛呢part我就唔講太多啦!因為……我預約前幾天不小心去了焗桑拿T^T顧問話因為焗桑拿會令毛囊溫度上升, 如再打激光的話很容易令毛囊過熱而出現紅、腫、甩皮等等激光脫毛 後遺症。由於單憑肉眼不能肯定毛囊是否已回復正常溫度, 所以要相隔一週後才可做treatment。雖然我當天不能做treatment是很可惜的, 顧問都是為了我的皮膚著想, 而且她很耐心的為我解釋, 對皮膚病理史、各類皮膚狀況都很熟悉, 服務十分周到, 抵讚!

不過既然我還親身體驗, 就不好意思推薦各位購買療程。(好好的美女公關也贊同我的做法!!!很難得!!!)不過我就建議你先登記免費Pro-U ANALYZER試驗一下, 反正試下無妨嘛!!

以上資料除咗由激光脫毛 Medilase的顧問&公關提供, 還有以下網站:

沒有留言:

張貼留言